Lååång natt...

Vid halv 11 igår kväll hade jag så gott som somnat, men hörde att mamma och syrran var uppe, och det varkde vara något som inte stod rätt till, så jag gick upp. Då hade det precis ringt en man på våran  hemtelefon och sagt att han ringde angående annonsen. Mamma fattade ingenting, och sa att vi inte hade nån annons utlagd. Han sa att det var en annons om kaniner. Han hade en dotter som fyller på söndag, och hade läst att de här kaninerna hade bra hoppstam. Mamma sa bara att vi inte hade några kaniner till salu. Hon frågade om han verkligen ringt rätt. OCh han bladdrade upp vårt telefonnummer och sa att annonsen stod på Sanna. Asmysko! Så vi gick ju ut på blocket och kollade. Annonsen skulle vara utlagd i lördags, men det fanns ingen. :S Så vi blev jäkligt rädda och oroliga. Så först kunde inte jag o syrran sova. Vi låg i soffan en stund och försökte fundera ut vad det här var. Ett rent jävla dåligt skämt? Men vem skulle skämta om nått sånt? Vi vet fortfarande ingenting. Jag är fortfarande lite nervös... har haft tankar på djuraktivister och allt möjligt. :/

Sov i alla fall oroligt inatt. Men kvart i 8 väckte mamma mig. Vid 9 åkte hon och jag till Eskilstuna för att klippa oss. Vår gamla frisör Anneli har börjat klippa igen, så vi åkte till henne. :D Kan bara säga en sak. Hon är BÄST! Jag är jättenöjd med håret. Hon vet alltid hur jag ska ha, och det blir alltid bra det hon har gjort. <3
När vi båda var färdigklippta så åkte vi ner på stan. Var hur mycket folk som helst, så där handlade jag bara bh, hårfärg och en lång topp. Sen drog vi därifrån och begav oss till Tuna Park. Där hittade jag mina jeansleggings som jag letat efter jättelänge. :D Hittade också en t-shirt, och mamma var söt och köpte en annan t-shirt till mig. <3 Hittade julklapp till syrran, och till Mikaela! ;)
Så det var en helt okej dag, fast jag var rätt så trött.

När jag kom hem så hade syrran satt upp några hinder på hoppbanan, så tränade ninisarna lite. Och är supernöjd med alla. De var pigga, glada och framåt. :) <3 Gjorde rent hos dem, och gick sen in. Nu sitter jag här med färg i håret... får se hur det blir. Anneli sa att jag skulle ha en mörkare färg, så skulle mina ögon komma fram mer, så nu har jag köpt nån mörkbrun färg. Så hoppas den blir bra. ;)
Idol ikväll blir tråkigt, eftersom Reza inte längre är med. Hon var egentligen enda anledningen till att man kollade förrut. Idol är inge roligt längre. Det handlar inte längre om sång och talang längre, utan om hur de ser ut. Alla små fjortis-tjejer röstar bara på de killar som de tycker är "så läckra". Fuck them!
I alla fall... Reza ägde sönder Idol. Hon var för bra för den tävlingen! Så är det!
Imorrn blir det en tur på Fruska och Frenja med syster. Ska bli härligt. Var uppe förrut och tog in dem och gav dem mat. Ska upp och natta dem senare... :)
Oj, det blev ett långt inlägg. Men skriver väl imorrn igen... good night!

Den underbart söta t-shirten som jag fick av min underbara mor! <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

Ofta du har hittat till mig? :D Du är ju underbar :D Och fan vilken söt t-shirt! blev kär i den :O <3

2009-11-27 @ 22:55:14
URL: http://mizkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0