Light a candle!

Första skoldagen på 5 veckor. Jag väntade som vanligt på Mikaela vid stationen i morse, men när Malmköpingsbussen kom så steg ingen Mikaela av! :O Jag bara, shit, var är hon. Ringde, men hon svarade inte, men så skickade hon sms. Hon hade försovit sig. :( <3 Så typiskt.... så vi hann aldrig träffa varran idag. :(
Men imorrn, då ska vi träffas. Vi ska luncha ihop! <3 (har jag bestämt, eller vi brukar göra det så :P)
Hade en lektion som var helt onödig i morse från halv 9 till halv 10, sen fick vi veta att engelskan var inställd, så då hade man alltså hål till 14.05. Så Sirkka, jag och Sanna drog hem till Sanna. Glodde på tv en stund, sen gick vi till Ica och köpte krov med bröd och vi hyrde en film också. Sirkka traskade tillbaka till skolan, för hon skulle ha matte. Sanna o jag gick hem till henne, stekte korv och kollade på filmen (Nätterna vid havet), som var riktigt bra. Men det var ett hemskt slut. :'( Var nästan så vi satt och grinade. Men det var en trevlig håltimma. Jag åkte aldrig hem, för jag orkade inte det... var så trist väder.
14.05 hade vi naturkunskap, där min gamla mentor Marie undervisade. :D Sen åkte jag hem med halv 4 bussen. Mörkt var det när man kom hem, men jag gick ut till mina underbara små monster. De fick gå ut en liten stund, medan jag gjorde rent hos varje. <3 Pelle mådde ganska bra i benet, han sprätte en hel del, och stampade en gång. :) Men jag ringer på onsdag till Katrineholm, så får vi se vad dem säger. Då har det gått en vecka, som de sa. Har bakat pepparkakshus och pepparkakor nyss. Mycket trevligt, med skön julmusik i bakgrunden. :D
Nu tänkte mamma och jag ut och gå en sväng. :)

Ikväll händer det inte mycket. Det blir mys framför tv:n och sen sova. Imorrn har jag nationellt prov i engelska, b-delen. Får se hur det går. :P
Hejs svejs på er.

Delar av pepparkakshuset! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0