My all! <3

Gick upp vid 8 idag, var trött men kunde inte sova, så gick upp och satte mig vid tv:n. Satt och glodde på ena sdålig film i typ 1,5 timma. ;) Sen orkade jag inte titta mer så stängde av. Gjorde mig iordning lite och gick sen ut till kaninerna. Tog ut mina i skogen, och de var riktigt pigga, speciellt Felix. ;) Pelle orkade gå mycket längre idag, så vi ahr tagit ett steg framåt. :D <3 Var så härligt att stå och titta på alla sen när de var trötta och satt/låg i sina burar efter promenaden. Så fridfullt... jag skulle kunna stå i timmar och bara titta på dem. <3
Härligast idag var när Tessi klättrade upp på gallret och ville upp när jag skulle ta in henne från hagen. Det har inte hänt på länge. :') <3


Har nyss duschat och väntar nu på att maten ska bli färdig. Ska jobba 14-21 sen... :/ är inte så taggad. Har ju praktiserat där hela veckan, så hade varit skönt med helt ledig helg, men men. Idag får jag ju i alla fall pengar för jobbet. ;)

Hmmm.. har inget mer att skriva. Skriver väl mer kanske ikväll, om inte så blir det imorrn. :)
Ha det gött!
______________________________________________________________________________________________

Det var tider det... <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0