New Moon :D <3

Vid 4 skjutsade Rickard upp mig till Nora. Där hämtade Jenny oss sen, och så drog vi iväg mot Nyköping. Väl i Nyköping så fick jag reda på att Jenny inye visste vart bion låg, och jag har ju lokalsinne som en guldfisk. xD Så fick ringa pappa, så han fick förklara. Men vi hittade dit i alla fall. Gick in på Ica och köpte godis, och sen gick vi till någon smörgåsbar typ och köpte varsin baguette. Riktigt gott. Sen var det dags att gå o hämta biljetterna i biomaten. Var jättenkelt och smidigt. :) Gick in och satte oss. Lyckades fixa till platserna så Jenny kunde sitta med oss. Var schyssta människor som satt där så det var inga problem.
Filmen började och jag kan bara säga att jag var fast! Den var sjukt bra... jag var rädd att varulvarna skulle vara jättefejkade men allt var grymt bra gjort. Måste erkänna att Jacob var sjukt snygg i den här filmen... ;) Älskar Edwards lilla smile också. Åh, den var bara bääääst! Så fort den kommer ut på dvd, så ska jag köpa den, och sen kommer jag titta på den minst 2 ggr i veckan. :P hehe, nej, men ofta i alla fall.

Var askul på hemvägen, för Jenny hade lånat en kompis bil, så vi lyssnade på hans musik som han hade på sin Ipod. Nora bläddrade lite bland låtarna och helt plötsligt kom "Pippi Långstrump-låten". xD haha, och så kom "Idas sommarvisa", "Mio min Mio" och "Sjörövar Fabbe". Härlig musiiiik! :P

Nu ska jag sova, för jag ska upp imorrn och dra iväg till stallet! :)
God natt på er allihopa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0