Nothing is right...

Trött som tusan idag, men tog mig igenom praktikdagen som mest bestod av att plocka ut varor från lagret tillsammans med Mikaela :D <3 , kassaarbete och lite charkarbete. Chefen var grinig idag, och vad man än gjorde så var inget bra. :( Tar åt mig av allt... vet att jag bara ska skita i honom, men jag är sån som tar åt mig. Som när jag skulle hjälpa en kund vid posten, så visste inte jag vad man skulle göra, och då bad jag om hans hjälp. Då får man till svar "men det står ju där hur du ska göra" (precis som om jag var dum i huvet). Men jag fattade inte, och ingen har visat mig, så det är fan inte lätt då. Så bajs på honom...

När jag kom hem från Tempo så fikade vi bara lite fort, och hälsade på en jätteglad Shinti. :) <3 Sen åkte vi in till Flen. Åkte till Bronös hundcenter och pensionat... Roger verkade jättetrevlig, men Anna var sådär kort och ja, hon verkade inte så rolig. Sen var det 2 andra tjejer där, som ska ha praktik även nästa vecka. De verkade jättetrevliga. :) Så det kan nog bli jätteroligt! :D
Åkte sen och lämnade bilen vid nån bilverkstad i Flen, för det ska fixas nått på den och sen gick vi en liten bit, upp till farmor och farfar, för vi skulle låna deras bil. Så nu har vi deras bil... ;)

Var ute och gjorde rent hos odjuren mina förrut. :) <3 Kallt som tusan var det... men nu är jag inne i värmen och ska ta mig in i duschen.
Just det, kameran som har varit på lagning kom tillbaka idag. :D De bytte ut linsen eller nått sånt, så nu kan vi zooma in och ut hur mycket vi vill igen. ;) Härligt! :D
Nej, nu har jag inte tid att sitta här mer. Skriver imorrn... byyyyye


Shintilla kan "dansa" jätteduktigt nu. Hon hoppar fram på bakbenen flera meter nu, så ska försöka lära henne att snurra runt på 2 ben också. ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0