Rolig torsdag! :D

Sista praktikdagen idag då. Känns både skönt och tråkigt... måste tillbaka till boring skola, och kommer bara träffa Mikaela 2 dagar, fast vi ses typ inget de dagarna. :( <3 Men dagen idag börajde segt. Både jag o Mikaela var sega och inte alls så glada. Men vi sprang runt och gjorde allt möjligt, för det var mycket folk och mycket att göra. Sen lunchade vi tillsammans, och så frot vi hade käkat mat, så fick vi värsta kicken och blev asflummiga. xD Vi garvade som tokar i lunhcrummet. Så gick vi ner till charken, grejade runt där. Mikaela satte massa lappar på ryggen på mig, och jag märkte inget. xD haha... Mikaela gick i alla fall omkring och garvade, och jag fattade inget, men garvade med lite. :P Sen så visade det sig att hon hade satt en lapp på min rygg där det stod att jag kostade 3 kr. Så hon hade tänkt sälja mig och tydligen var jag inte värd mer än 3 kr. ;) <3
Asrolig dag i alla fall! :D

När jag kom hem, så ringde jag Klas. Syrran och jag cyklade upp till Röda Valsta. Jag fick provrida Frenja, och syrran tog Fruska. Frenja är ganska nyinriden och inte helt färdig, men hon är helt otrolig. De har verkligen lyckats med henne. Vi ska vara vakt åt de 3 små busfröna, Björk, Frenja och Fruska i helgen, så på lördag tar nog syrran och jag en tur ut på Fruska och Frenja. :) Ska bli härligt!
Kom hem vid 6 typ, och då käkade vi, sen gick vi ut och gjorde rent hos kaninerna. Och gav dem mat. ;) De var jättehungriga, som vanligt typ. <3

Nu ska jag titta på "Mammas pojkar" och imorrn är jag ledig från praktiken, ska klippa mig! :D Hos min frissa Anneli som har kommit tillbaka efter att ha gått in i väggen! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0