SNÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! :D

Praktikdag 3. Och Mikaela var där. :D Har gjort massa saker idag, men jag har varit asseg, har inte känts som jag hängt med riktigt. Har fixat en smörgårstårta, suttit i kassan, handlat till 2 tanter, tvättat golv i charken m.m. Mikaela och jag har haft riktigt roligt faktiskt. Hon har typ sagt att jag är dum i huvet 2 ggr. ;) haha...
Och i morse så ringde syrran och sa att det regnade i Sparre, så jag sprang ut på lagret och gluttade ut och det snöade. :D Wiiii... det har snöat hela dagen sen, så snön har nu börjat lägga sig. Iiiiii....
Syrran kollade nyss vädret också, och det kan komma ett par centimeter nysnö imorrn bitti. :O :D

När jag kom hem från praktiken så hälsade jag på Shintilla först. Syrran har varit vakt till henne hela dagen. Shinti blev jätteglad när mamma och jag kom hem. Och jag blev glad av att se min lilla bebiiiis! <3
Fikade lite och sen gick jag ut i snövädret. :) Släppte ut lite kaniner. Tessi tyckte det var fruktansvärt att jag släppte ut henne, hon blev ju blöt. xD <3 Felix satt och sov när jag kom, så han var inte heller så sugen på att gå ut, men en stund blev det för honom. :) <3 Nasse och Toulose struntar i vilket väder det är, bara de får komma ut. ;) <3 Pelle var jätteglad. Han sprang runt som en tok typ. Var så gulligt när jag skulle gå upp och hämta honom ur hagen, då följde Shinti med mig och då sprang han med spetsade öron efter henne. Han såg så glad ut. <3

Nu är jag inne i värmen. Klas kommer nog snart och hämtar Shinti! :( Men hon kommer förhoppningsvis hit snart igen. :D <3


Satt och gosade med min bebiiiis förrut. Fast hon är nästan för stor för att ha i knät. xD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0