Tempo :P

Jaha, då var första praktikdagen avklarad. Är på mitt jobb och praktiserar. ;) Har inte lärt mig något nytt direkt... bara grönsakerna. Har aldrig varit med och rensat och fyllt på nytt och så, men var med Andreas och Petri i morse. Munhöggs gjorde vi, och de tycker det är jättekul att kalla mig praktikanten. xD Och jag brukar svara när de skyller på mig "Skyll inte på praktikanten" (som i Ica-reklamen). :P Hjälpte mamma nere i charken en stund, men sen var jag tvungen att ta kassan. Satt jättelänge... fick ont i huvudet. Till slut fick jag gå och käka, för att sen återgå till kassan igen. Vid några minuter i halv 3 fick jag lämna kassan och gå ner och hjälpa mamma med några småsaker, och sen slutade jag. Mamma och jag handlade lite, och sen hämtade våran granne Peter oss, för han kom från jobbet. Vi har ju fortfarande ingen bil. :/

Hade asont i huvudet när jag kom hem, men gick ut och gjorde rent hos kaninerna. De fick vara ute i blåsten, men de tyckte det var bra bistert ute idag. <3 Tog in Nasse och Felix för att testa hoppa dem inne. Nasse vågade inte röra sig och klarade knappt 5 cm i början. xD haha, men sen så hoppade han 20-30 cm. Ska träna mer inne och hoppas han taggar till, annars blir det nog inget SM 2010. ;) <3 Felix ville inte heller röra sig, men ska träna mer med honom också. Funderar på att ta med honom på SM:et också, men har inte bestämt mig ännu.
Kan ju säga att svårkaninerna på SM:et får se upp för Qiwi, för han är galen. Han flyger över hindren fast det är inne! :O :D Så duktig! :) <3

Alla hindren är färdiga nu, så har lagt ut de på hemsidan nu, så får vi se om våra medlemmar vill köpa eller inte. ;)

Ska glo på en film jag hyrde idag, "The proposal". Har velat se den jättelänge, så nu ska jag bänka mig framför tv:n. :D Byyyye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0