Torsdaaaag :D

Haha.. vet inte vart jag ska börja. Har hänt massa kul på praktiken idag. Var inte alls glad först... men när Mikaela kom så blev allt mycket roligare. Vi plockade ut massa varor. Tuggade massa med Andreas och Petri.
Haha, roligast var när Mikaela blev "sur" på mig. Hon hade ställt sin vagn i vägen precis vid dörren ut till lagret typ, och då kom Andreas och skulle gå där. Då var ju Mikaela ivägen, men hon flyttade inte på sin vagn. :P Så jag puttade dän den så Andreas kom fram. haha, hon blev skitsur. xD <3 Roligt var det... ja, orkar inte skriva allt som vi skrattat åt idag. ;)

Slutade halv 3 och då åkte jag och mor hem. Gjorde rent hos odjuren då och så tränade jag Nasse och Tessi inne. Det gick riktigt bra. Nasse ville fösrt inte alls, och rörde sig inte. Jag höll på o bli tokig, men gav mig inte och till slut så hoppade han riktigt fint. Klarade lätt/medel typ, så vi ska träna på så vi klarar svår också. ;) <3 Tessi hoppade inne för FÖRSTA gången idag och hon var otroligt duktig. Väldigt rädd vid morotshindret bara. Vet inte varför, Campino var också jätterädd där. Konstigt...

Ska gå ut och ge kaninerna mat nu, sen äta, sen duscha och sen ska jag se "Mammas pojkar". :P


Tessi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0