Vad kommer hända?

Gick upp vid halv 7 idag, men var så jäkla trött. Praktik idag som vanligt på Tempo. Gjorde allt möjligt.. min kropp hängde med men inte mitt huvud. ;P Kände mig helt lost ibland. Haha, jag, Björn och Petri har flyttat ett kassaskåp på 400 kg idag också. xD haha, roligast var när Björn skulle visa sig stark och skulle försöka putta kassaskåpet, men allt som hände var att hans fötter gled iväg. xD haha... Petri är ju stark som en oxe, så han puttade på bara. Jag kunde faktiskt också putta det, i sidled. Det trodde dem inte. Jag är STARK! :P
En riktigt rolig dag på praktiken. Jag hann knappt blinka så var klockan halv 3 och jag slutade. :D

Det enda negativa med dagen har varit min jävla huvudvärk som kommer och går var och varran dag. Den var hemsk idag. Så när jag kom hem tog jag en huvudvärkstablett. Shinti var hemma hos oss också, så hon mötte oss glatt när mor och jag kom hem. Gick ut med syrran och Shinti följde med, och gjorde rent hos kaninerna. De var pigga och glada de flesta. Pelle är fortfarande trött. Han har ju tappat så mycket muskler och har blivit väldigt stel, men vi jobbar på för att bygga på honom igen. <3
Krattade lite löv med mamma också, men sen gick vi in för det blev mörkt.

Shinti åkte hem nyss, så nu är det lite tomt faktiskt i huset. :( <3 Men hon kommer imorrn också, men imorrn hinner jag nog inte träffa henne, för jag ska vara på Tempo till 17. :O Björn VABBAR då så jag ska jobba istället för honom typ, från 14.30-17.00.

Nu ska jag gå och käka gröt. :)

Min älskade lilla Tess när hon var typ 4 veckor gammal. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0