What am I supposed to do :(

Dagen började bra. Var i stallet... Boris har ont någonstans, så gick inge bra med ridningen, men men... hade kul i alla fall.

Men nu känner jag att jag börjar bli depp. :( Vi skulle spela pingis, jag, mor, far, och syster, men jag blev sur för att det inte gick någe bra för mig. Men alla tankar som snurrar nu ikväll i mitt huvud, gör mig helt depp. Känner hur tårarna kommer... tänker på allt! Vill träffa folk, men känns inte som folk vill träffa mig, så jag sitter hemma typ jämt! Vet inte vad jag ska göra... hatar tankarna, hatar mig själv! Jag är 18 år, men vad har jag gjort i mitt liv? Inget! Jämfört med alla andra så har jag inte gjort något! Trött på att må såhär dåligt...! Vet inte hur jag ska ta mig ur det heller... :( Lika bra att jag fortsätter sitta här för mig själv... blir nog bäst så!

Kommentarer
Postat av: mikaela

gumman... Smsa eller ring om du vill prata. Och jag måste komma till dig snart så du inte tror att jag inte vill komma. För det vill jag! Vill se alla söta kaniner också <3 Jag älskar dig! <333

2009-11-15 @ 16:29:52
URL: http://mizkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0