You´re my whole world <3

Praktik som vanligt idag... ont i ryggen och jättetrött, men tog mig igenom dagen. Mikaela låg hemma med magsjuka så hon var inte där. :( <3 Men hade riktigt roligt med mamma ibland. ;) Hon är lite dum i huvet. xD <3
Gjorde lite allt möjlgit idag också; var nere i charken, plockade upp varor, satt i kassan, munhöggs med Andreas och Petri m.m. ;) En helt okej dag faktiskt. :)

När jag kom hem så hade snön övergått i regn. :( Men var tvungen att gå ut till kaninerna. <3 Allt gick bra tills Tessi skulle in från stora hagen. Hon vägrade, hon bara sprang omkring och var jättenervig. Jag kröp under burar och krälade runt som en jävla ål överallt innan vi fick tag på henne. xD Måste hålla på mer med henne, asså hålla henne, sitta i hagen med henne osv. Men tiden räcker inte riktigt till. Hon har varit jättetrygg förrut, och kom alltid fram i hagen och sådär. Men nu har hon blivit jättenervös när hormonerna och allt spökar. Så vill ju helst ta en kull på henne i sommar sen, men jag får ju inte. Eller får och får... jag är 18 och bestämmer själv, så kanske blir det bebbar 2010. :D <3 Har också hunnit träna Nasse och Felix inne idag. Nasse rör sig och hoppar ganska bra så länge det är lätt/medel. :P <3 Så måste börja om från början med honom inne, så att vi kan ställa upp i SM:et 2010. <3 Felix vägrade röra sig typ. Vi hoppade ett hinder, och han kom nätt och jämt över. xD <3

Upptäckte idag också att Pelle har fått värsta kulmagen. :D <3 Så han har verkligen lagt på sig, så nu är det bara träning kvar, så han får tillbaka sina muskler i bakbenen. <3

Ska duscha nu och sen blir det tv:n! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0