Åh, palla mer...

Har sovit illa inatt också. Mådde inte alls bättre idag. Men tog mig upp... syrran och jag ordnade lite grejer ute inför tävlings/aktivitetsdagen imorrn. Sen gick vi in. Jag satte mig och rensade bland alla tusentalsbilder på datorn. Lagade mat sen, och satt och tittade på tv en stund. Mådde asdålgit då... ont i huvudet och massa seg. Så tog en alvedon. Kände mig lite bättre efter ett tag... gick ut och gjorde rent hos kaninerna och borstade min gamle Pelle skrutt. <3 Gick in igen och visste inte vad jag skulle göra... men satte mig vid datorn och lyssnade på bra musik och rensade färdigt bland "djur-bilderna". ;) Sen kom mamma hem från jobbet, så tog en fika med henne. Sen gick jag, mamma och bror Rickard (han kom hem en stund idag) ut och krattade löv. Både jag och bror klättrade i körsbärsträdet, för att få bort de sista löven. :P Kul kul... krattade som galningar. Fint blev det, men usch vad trött jag blev. Skulle egentligen inte ha krattat så mycket som jag gjorde, men var arg på en sak, så dampade loss med krattan. Nu är jag glad igen! ;D

Ska gå ut och ge älsklingarna mat nu! <3

Mikaela, när kommer du hem från Sollentuna? Saknar dig massor!!! <3


En väldigt liten Tessi. Är drygt 1 år sedan bilden togs. <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

saknar dig också! :( <33

Jag kommer komma hem i helgen förmodligen <33

2009-10-27 @ 00:01:03
URL: http://mizkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0