Bajsdag...

Hade sovmorgon idag, så tog 8.48 bussen in till Flen. Kallt som tusan var det ute. Trodde jag skulle dö.
Men i alla fall. Hade företagsekonomi först, och där fattade jag ingenting. Vi är inne på kapitel 4 och jag har inte lärt mig ett smack. :/ Så vi pratade med vår mentor Mia efter svenskan, så hon ska ta upp det med rektorn.
Hade lunch efter svenskan. Efter det var det samhällskunskap. Det gick sådär. Hade skrivit massa bra igår, men så dampade det igår så det jag skrev då försvann. Men fick ihop lite... efter det var det karaktär handel och den lektionen och är också helt mongo. Fick typ rabies, så försökte få lärarn att förklara för mig, men han tyckte typ att jag var helt dum, så jag sket i det. Slutade 15.50, så då gick jag ut ur skolan, för ville bara ute därifrån, och sen gick jag till busstationen. Satt där och frös i en kvart, satte mig på bussen, sen åkte den. Men fick köa i Flen i 15 minuter. :O Var nått jävla vägarbete som gjorde att blev stopp överallt typ. Det var kö från OK/Q8 rondellen fram till Momento. :O Men till slut var jag hemma.

Pappa hämtade mig vid bussen, och sen åkte vi till Tempo här i Sparreholm och hämtade priserna som hade kommti. :) De var superfina, men fattades såklart 1 sak, så har mejlat dem om det.

Nu ska jag i alla fall duscha, sen glo på Idol. Imorrn är en konstig dag. 1 lektion från 8.30-9.30, sen hem och sen sista lektionen klockan 13. :/ Cp-dag!

Har inget mer att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0