E-tuna

Drog till E-tuna idag. Åkte till Tuna Park. Hittade ett par jeans-leggings och en jätteskön stickad tröja. Köpte också en bh, ett nagellack. Köpte en assnygg jacka på Vila också. Provade den först en gång, men tyckte att medium kändes för litet, så provade large, men den var för stor, så gick där ifrån då. Men kunde inte sluta tänka på jackan, så gick tillbaka och så fick expediten titta, och hon tyckte jag skulle ta medium, så jag köpte den! :D
Vi åkte ner på stan en stund också. Hittade en väska där som jag köpte. En lite mindre än den jag har annars. :)

När vi var färdiga på Tuna Park fick jag sms från Mikaela att Frigga snart ska föda sina valpar! :D Iiii, så spännande. Men Mikaela är jättenervös. Hon är själv hemma med Frigga. Men jag vet att det kommer gå bra! <3

Nu ska jag äta, sen kanske gå ut en kort promenad med grannhundarna, sen göra rent hos kaninerna, sen plugga lite och sen pusta ut. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0