Faith...

Kunde inte sova länge idag heller pga den jävla förkylningen. Får damp snart... halv höstlovet har gått och jag har typ inte kunnat göra något. :'(
Vad har jag då hittat på idag? Tränad kaninerna i morse. Nasse var taggad till tusen och flög lätt över svårhindren. Härligt som tusan var han! :D <3 Tessi var nervös och var mest överallt. Suck säger jag bara. Ungar på henne så blir hon nog lung sen. Vill ta ungar på henne till sommaren, men så blir det nog inte... :/ Toulose var glad och hoppade riktigt fint. :D <3 Felix trodde jag skulle vara ringrostig och riva det mesta, men han var grym! :O :D Han flög över alla hinder utan problem. Min duktiga gamle pöjk! <3 Pelle fick gå i skogen, men han var inte alls pigg. Han äter och dricker, men han är inte alls sådär pigg som förrut. Börjar bli orolig igen! :( <3

Har börjat fixa till Krokis och Qiwis bur också. Håller på och sätter på panel och har bytt ut benen, så den blir riktigt fin snart, och lik de andra burarna. ;) Har börjat bygga några hinder också. :)

Ska gå och röra ihop fodertillskott till Pelle. <3


You´re so close to my heart! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0