Friday :D

Ingen skola idag eftersom vi inte hade några lektioner. Så sov till typ 8.10 i morse. Skönt! :D Gick upp o slöade lite framför tv:n. Sen gick syrran och jag upp till garaget och målade nya hindret vi håller på med. Vi pysslade med det hela förmiddagen, gick in och åt. Gjorde sen rent hos kaninerna och de fick vara ute ett tag i hagarna. :) <3 Sen gjorde vi färdigt hindret, som blev jäkligt läckert. Har bilder på borsans kamera, men har ingen USB-sladd så kan inte lägga in nån bild ännu. Men det kommmer... Har inte så mycket mer att skriva. Ska göra rent hos min älskade Java nu... :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Du vet att jag alltid finns för dig. Du är bäst gumman! Du betyder sååå mycket för mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0