Fuck fuck fuck...

Dagen började sådär. Jag vaknade 6.45, men kunde inte somna om. Det var som om kroppen försökte säga att jag måste gå upp. Trodde att det ahde hänt något, så funderade på att gå runt och kolla hos alla djur, men la mig i sängen igen och försökte somna om men det gick inte. Så läste i min bok i typ 1 timma.
Gick upp och käakde frukost, och vid 11 skulle vi egentligen ha träning med tjejerna, men eftersom det blåser som tusan här så ställde vi in den, för hindren hade i alla fall inte stått kvar.
Så istället gick jag, mamma och syrran ut och fortsatte röja i våran skog. Höll på oavbrutet i 1,5 timma, sen tog vi paus. Mitt under pausen hörde vi skällande... då kom Scott (en grannes hund) farande på gärdet, efter ett rådjur. Haha xD Scott blir helt galen när han får jaga. ;)
Efter pausen så orkade ingen fortsätta i skogen. Jag gick för att kolla till djuren bara, för jag ahr haft en gnagande känsla i magen att något är galet, och mycket riktigt... när jag kom till Campino så låg hennes frukost kvar i skålen, och hon lämnar ALDRIG mat kvar. Hon brukar gluffsa i sig sin frukost på några minuter.
Så något är fel, men vi vet inte vad. Hon kutar ryggen och känns lite bukig. Fan, asså, det går inge bra just nu. Vet inte varför de blir dåliga en efter en. Försöker tänka igenom vad de ätit och så, men kommer inte på något konstigt. :/ Vi ska ge henne paraffinolja och kummminté nu. Paraffinoljan sätter igång tarmar och så, och kumminté är gashämmande, så vi håller tummarna för att det går bra. <3

Ska försöka orka plugga lite rättskunskap, för vi har prov på onsdag och det är ett svårt ämne, så behöver plugga och försöka förstå det... men är inte så taggad! :/
Får väl se om jag får något gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0