Fucking förkylning

Har sovit som en krycka inatt. Sov ashårt från typ 11-2, men drömde jättekonstigt. Vaknade 2 och var helt förvirrad och hade spänningar i huvudet. Lyckades somna om och vakande vid kvart i 8, gick upp men kom på att klockan egentligen bara var kvart i 7 eftersom klockorna skulle ställas om inatt. Men orkade inte gå o lägga mig igen, så la mig framför tv:n och kollade klart på Little Miss Sunshine. Härlig film det alltså! ;)
Eter det fixade syrran och jag färdigt allt inför tävlings/aktivitetsdagen som vi ska ha med våran klubb på tisdag. Tror allt är fixat nu. Ska bara in till Malmköping o handla lite grejer, sen är det nog färdigt.

Har nyss varit ute och gjort rent hos djuren, och varit ute i skogen med en del. Röck lite päls på de som fällde också, så ser ut som nån typ slaktat en kanin ute i hagen. ;) Men det har vi såklart inte. <3

Ska snart äta mat, sen vet jag inte vad som ska hända resten av dagen. Hatar att vara halvsjuk. Man är liksom inte tillräckligt dålig för att ligga till sängs, men man orkar inte göra så mycket heller. :/

Aja, blir väl frisk nån gång... snart hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0