Härlig fredagkväll :)

Igår kväll kom Nora över. Vi grillade korv nere i skogen, tog massa flummkort och sjöng massa. ;) När elden hade så gott som slocknat, så gick vi inåt. Vi gick ut i boden och tittade på en krokodilfilm, "Death Roll". Den var äcklig som fan, men krokodilerna var dåligt fejkade. Men en gång så blev vi alla skiträdda, och Sanna åt precis en Cheesball, så den svalde hon hel, för hon blev så rädd. xD Men men... efter den filmen så drog vi på Mannen som kunde tala med hästar, men vi kollade bara en stund, för jag höll på att somna. xD Så vi bäddade, och sen läste vi och pratade en stund, sen somnade vi.

Vaknade typ 8.15 idag, sov asgott inatt. :) Vi fortsatte titta på Mannen som kunde tala med hästar, sen gick vi in och åt frukost, sen ut och bygde bana för kl. 11 kom tjejerna och tränade sina kaniner. Nora åkte hem då vid 11. Men var en underbar fredagskväll tillsammans med henne och syrran. :) <3

Träningen gick bra. Erica hade med sig sin systemkamera, så det fotades en hel del.
Efter det så skjutsade pappa ner mig och syrran till Linn G. Hennes kanin Pärlan fick ungar för 1 vecka sen, så var ju tvungen att titta på dem. 5 underbara små knyten fick hon. Ville inte gå därifrån. De var så sööööta. Och Pärlan var hur sällskapssjuk som helst. Hon klättrade på mig och ville upp i famnen. <3
Sen drog vi hem och åt mat. Då hade det börjat regna. Så efter maten gick vi ut och gjorde rent hos odjuren. De fick sitta inne eftersom det blåster och regnade.
Har inte gjort så mycket mer sen. Redigerat bilderna som togs idag, kollat på Idol eftersom jag missade det igår. Kan bara säga att jag är asbesviken på de flesta i Idol. De som var bra igår var ju typ Reza och Erika. De andra sög ju! :S Astrist! Skönt att Jon åkte ut i alla fall.

Nu ska jag se om jag orkar plugga lite. Har ingen lust att sitta o plugga när det är helg, men måste nog det.
Jag och mamma ska i alla fall prata med min mentor på måndag... hoppas det fixar sig med allt!
Bilder från grillkvällen kommer. Batteriet på kameran är slut för tillfället!


Felix <3

Haha, snyggaste posen. Linns lilla hermelin Zibelle. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0