Helg :D

Precis innan vi skulle starta hemifrån och åka in till Flen fick jag sms från Sirkka att sista lektionen var inställd. Så behövde inte åka in... hehe Härligt! Så gjorde rent hos kaninerna då, och alla ute i kaningården var jättesega. De vilade middag allihopa. ;) <3 Vid halv 3 åkte vi in till skolan i alla fall för var tvungen att hämta min rättskunskapsbok som jag inte har hittat ännu... och har inte hittat den ännu, men fick låna en annan över helgen. Tack vare min bästaste mentor Mia! :)

Sen åkte vi över Malmköping och handlade och hämtade mamma.
Efter det har jag inte gjort något typ. Har försökt göra lite rättskunskap, men orkade inte, så la ner det och gick och la mig på sängen en stund. ;)
Nu ska odjuren få mat, de är nog hungriga! <3 Sen ska jag hjälpa mamma att göra pizzamackor! MUMS!!! :D

Idol blir det klockan 20.00. :)


Sitter med min mysiga stickade tröja på mig. :) Myspys... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0