HÖÖÖÖÖSTLOV! :D

Blev ingen skola idag då jag vaknade med världens huvudvärk (typ migrän), så var bara att somna om.
Kände mig mycket bättre på eftermiddagen, så då träna jag kaninerna. Blev längd idag... Nasse var duktig, men lite osäker. Men 170 cm klarade han lätt! :D Toulose var duktig i början, men sen blev det tvärstopp. Fick honom inte att gå framåt, vet inte vad det var. Men 120 cm klarade han i alla fall. ;) <3 Felix är väldigt otränad nu, så 1 m var lagom nog åt honom. <3 Tessi var fruktansvärt nervös och damapde fram och tillbaka precis framför hindret. Blev en hel del krashar, men till slut flög hon över 140 cm. :D <3
Pelle har ätit även idag, så jag är jätteglad. Jag hoppas det fortsätter såhär. <3
Har hunnit åka ner till Jane i färghuset (tro det eller ej, men det finns ett färghus i sparreholm). Vi skulle köpa orange färg, men det slutade med att vi fick den. ;)

Har nyss varit ute på promenad med mamma och syrran. Mycket roligt... ;) <3
Ska duscha nu och sen kolla på "Mammas pojkar" och sen på "Inlåst".

Förresten... har höstlov nu, för har inga lektioner imorgooooon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0