I´m gonna kill her

Jag var trött som fan när jag vaknade i morse. Men tog mig upp och det kändes ganska bra. Men så läste jag mitt horoskop och där stod det att det inte skulle bli någon bra dag! :( Men men... åkte till skolan och nörjade dagen med englska vilket var helt okej. Sen mentorstid, och sen rättskunskap, som var intressant när man fattade till slut, men det är fan jobbigt när några sitter bakom en och tjattrar på sitt språk och en sitter och nynnar till nån jävla låt. Fy fan vad det var nära att jag spårade ur då asså. :S
Efter det var det samhällskunskap, och då var jag hungrig som fan, men tog mig igenom den lektionen också, sen hade vi äntligen lunch. Käkade en macka då och sen hade vi idrott. Vi var typ 6 st, varav 3 skule ut och orientera. Så jag och 2 andra tjejer skulle vara inne och spela basket, men det är fan inte lätt när man försöker själv. Jag sa att vi skulle värma upp och springa lite och så, men vad fick jag till svar? "Gör det själv"... jävla roligt när ens klasskamrater är sådär. Så jag blev lack och drog därifrån. Gick förbi foajen där Kicki satt och hon bara "vad har hänt, Linda", och jag hann bara säga "jag är så jävla trött på det här", sen började tårarna rinna, så då gick jag bara. Och hon satt kvar där med sitt fula, röda hår som ett fån. Drog till bussen och hann med den, sen hem för att bryta ihop där en gång till... men nu ska jag inte gå på idrotten förräns allt är ordnat. Både jag och mamma har tröttnat nu. Jag har tröttnat på att ha meningslösa lektioner. På idrotten ska man väl för fan bli lite svettig i alla fall. Men klasskamraterna vill oftast inte göra något, och så KAN vi inte göra nått heller, för vi är en för liten grupp. Det blir typ orientering som Kicki älskar. Alltså fuck you, Kicki!!! Nu är jag fan arg, och den här gången ger jag mig INTE!!!

Aja, nog om det! När jag hade lugnat ner mig här hemma, så käkade jag lite mat, och satt och kollade på e konstig komedi. Sen gick jag ut i stormen och gjorde rent hos mina kaniner, och började göra rent hos syrrans. Alla håller på och hoppar ur skinnet, för de är så rastlösa. Har blivit lite motion för dem de senaste dagarna...
När de var färdiga så gick jag in och käkade gröt, sen kollade jag på TV en stund. Har nyss bakat en kladdkaka, och ska nu gå in i duschen. :)
Imorrn blir det skola, och på fredag har jag bara 1 lektion!
Skriver imorrn... bye bye

Kommentarer
Postat av: malin

tråkigt & meningslöst att ha idrott om man inte ens blir svettig. antingen ska det vara jobbigt så att man blir svettig, eller så ska det iallafall vara kul, helt båda delarna. hoppas att det blir bättre med det, det borde väll inte behövas sägas så mycket till rektorn för att de ska bli mer fart, kan man tycka. vi ses snart, ta hand om dig. kram <3

2009-10-07 @ 21:59:55
URL: http://mwidenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0