I wanna dance with somebody

Skolan idag var väl helt okej. Idrotten var tråkig. Vi var på studiebesök på Volvo, men gubben som pratade var så seg och ointressant så jag höll på att somna. xD Sen skulle vi hjälpa till o fixa ihop nån monter till HP, sista lektionen, men när vi kom dit var det redan fixat. Så jag bestämde mig för att ta 14.55 bussen hem, men då kom Katja-jävel och bara "kan ni hjälpa till?", och jag och Sanna hann inte ens svara så drog hon med oss. Men vi drog sen... jag var tvungen att åka hem. Hade alla djur att ta hand om. Hade inte tid med nån gymnasiemässa.

Kom hem till ett tomt hus. Var själv hemma... men det var ganska skönt. Jag gick ut till alla odjuren. Gick med 10 av dem i skogen, och de var typ hyper hela bunten. ;) <3 Pelle fick gå ut i hagen bara, eftersom han behöver vila och få tillbaka krafterna. Inatt hade han ätit upp så gott som all mat och han åt när han fick mat i morse, så det håller på och vänder nu! :D <3 Gjorde rent hos alla och sen gick jag in och käkade, för jag var vrålhungrig. ;)

Sen har jag inte gjort så mycket. Syrran hade med brorsans kamera hem, så har fotat lite, men har ingen usb-sladd, så kan inte lägga upp några bilder. De kommer när jag fått tag på usb-sladden. :P

Ska sociala lite med familjen nu, glo på tv och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0