I want you in my life forever <3

Kunde inte sova länge idag heller. Vaknade och hade ont i halsen. Asså jävla förkylning och inte ge sig. Nu har jag varit förkyld i en vecka. Orka mer... :(
Hann inte med djuren igår eftersom jag var i Nyköping hela dagen, så de var jättepigga idag. Gick med alla i skogen, och sen har de fått vara ute i hagar jättelänge. Så nu är de nog nöjda. Burarna är rena och fina också. ;) <3

När kaninerna var färdiga så krattade jag löv en stund. Krattade fint uppe vid gravarna och fortsatte på gräsmattan nedanför. Blev finfint... :)
Syrran och jag fortsatte med hindren idag också. Jag fixade klart den andra halvtvåan för en stund sedan. :D Så nu ska det bara fixas bommar till och sen kan de säljas. :)

Har precis duschat, bror Robert har kommit och pappa åkte med honom hem från E-tuna. Pappa och han skulle på rally. Pappa åkte iväg i morse, men när han kom till Slytan så började massa lampor blinka och tjuta i bilen. :S Han tog sig till Robert, men bilen lät som stryk. Så vi har ingen bil nu på ett tag! :/
Rickard och Kikan kommer om en stund. Vi ska äta massa god mat och så. :) <3


I will fight for you until the end, my love! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0