I will never be afraid again

Dagen började bra. Jag var visserligen trött, men tog mig upp och kände mig på oerhört bra humör. Drog till bussen och åkte in till Flen. Satt vid stationen i ca 10 minuter och väntade in Mikaela. Vi tultade till skolan, satt och socialade en stund, sen skiljdes vi åt. <3 Hade 3 lektioner innan lunch. Mikaela och jag hade lunch samtidigt idag. :O Så jag, Mikaela, Tor, Crille, Victor och Johan satt i cafeterian och socialade. ;) Trevligt trevligt!
Vid 13 så följde jag med Mikaela för att fixa ett papper, men det var lite krångligt, så vi gick och pratade med biträdande rektor också. Så nu ska förhoppningsvis allt ordna sig för Mikaela! :) <3

Jag slutade kl.14. Hade ett mini-prov i näthandel sista lektionen. Missade 13.55 bussen hem, men det gjorde inget för nere i cafeterain så träffade jag på Mikaela och så kom Sanna E också, så vi satt och hade trevligt ett tag. Vid 14.35 så gick jag och Mikaela till Coop, sen till busstationen.

Väl hemma så gick typ allt åt helvete. Jag lyckades bränna mig på maten och tåjäveln gjorde skitont! :(
Gick i alla fall ut till kaninerna. Hade alla 11 att ta hand om idag. Hade tänkt träna dem lite, men tränade bara 5 av dem, för sen orkade jag inte. All kraft bara försvann. Tog typ 300 år att göra rent hos dem. Jag kom liksom ingenstans. Och var helt skakig i hela kroppen. Håller nog på o bli sjuk. Har ont i huvet... och ibland så fryser jag och ibland svettas jag, så har väl feber också. :(

Aja, ska väl duscha snart, sen ska jag däcka framför tv:n och sen SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0