If only you could see

Skolan idag gick helt okej. Samtal med biträdande rektor i morse, vilket gick bra... sen blev jag lite osams med Katja IGEN, men men... skit samma. Resten av dagen blev bra. Fick sluta tidigare så jag hann med 5 i 3 bussen hem. Käkade mat när jag kom hem och sen gick jag ut till ninisarna mina. De var pigga och glada... Malle är så gott som helt återställd, vilket känns otroligt härligt! :D <3 Han fick lite smärtstillande även ikväll, men imorrn tror jag inte att det behövs. :)
Gick ut i skogen med dem också. De var pigga, men tyckte det var jobbigt, då de fått tagit det lugnt ett tag. Måste försöka göda upp Pelle lite, för han är alldeles för smal. :/ <3

Ska kolla på inlåst nu. Imorrn är det fredag och då är det typ helg! :D


Felix <3

Tjockisen min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0