Jobba 14-21

Vakande straxt innan 8, läste lite i boken då, "Så länge vi båda andas". Åh, vill bara läsa läsa läsa. ;)
Vid 9 gick jag ut och tränade kaninerna. De var ringrostiga, men pigga och glada. <3 Vid 11 kom medlemarna och tränade. Jag gick in vid 11.30 för att duscha och plugga. Ska äta nu, och vid 13.30 kommer chefen och hämtar mig för vi har ingen bil, och han ska in o hämta sambon i Malmköping. Först så skjutsar han mig till Andreas (en annan arbetskamrat), för jag ska klippa klorna på deras kanin, sen ska jag till jobbet och jobba till 21 ikväll.
Har inte jobbat på typ 1,5 månad, så jag hoppas att allt går bra. ;)

Ska äta nu! :) Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0