Konstig måndag

Åkte in till skolan med 7.35 som vanligt. Väntade på Mikaela vid stationen. :) <3 Vi gick till skolan och satt och pratade i cafeterian. Pratade om en viss person som fan är dum i huvet. Smart att bara släppa det och gå vidare. Mikaela har gått en annan väg, låt henne vara för fan! Och låt Yami vara också för den delen. Fan vad arg jag blir!

Men men, vi skiljdes åt sen. Jag hade karaktär handel där vi gick igenom det till testet som vi ska ha imorrn. Vi har gått igenom det asmånga ggr och jag kan typ allt, så var lite onödig lektion. Efter det hade vi engelska i 15 minuter, för sen skulle vi till aulan för att få info om individuella valen. Det höll på i typ 40 minuter, så tog 11.10 bussen hem. Åt lite hemma, och sen tog jag 13 bussen in till Malmköping där mamma hämtade mig, och vi åkte vidare till Flen, där vi hade samtal med min mentor om en hel del. De som behöver veta vet vad det handlar om.
Efter det så skiljdes mor och jag åt och så gick jag på naturkunskap. Gick in och satte mig, och efter nån minut så klev.... MARIE in! :O Shit, blev asglad. Min gamla mentor liksom! :D <3 Hon håller på o utbildar sig till gymnasielärare inom naturkunskap så hon ska göra sin praktik på PW, så kommer träffa henne en hel del nu! :D
Blev asglad!

Slutade 14.47, så skenade iväg till bussen. Hann precis med 14.55 bussen. Söt som Mikaela är så ringde hon såklart och hörde hur det hade gått på mötet! <3 Åh, du får mig alltid på så bra humör! :D <3 Puss på dig asså.
Hihi... sä jäkla häftigt... vi är så olika Mikaela och jag, men ändå passar vi så bra ihop. Det är konstigt men ändå så jäkla fantastiskt. <3

När jag kom hem så tog jag en fika, och kände mig på så jäkla bra humör! :D Efter det gick jag o syrran ut o hjälptes åt att göra rent hos mina kaniner, för syrrans var redan färdiga. Sen gick vi ut med Sigge och Affe (grannhundarna) på en promenad.

Hände mycket denna måndag, har åkt typ fram och tillbaka. ;)
Nu ska jag bara slappa, och så... natt natt


Affe <3

Sigge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0