Ny vecka

Jaha, då var vi inne i v.42 nu då. Bara 2 veckor kvar i skolan nu. :D Jag åkte i alla fall iväg till skolan och Mikaela satt och väntade i kylan på mig. <3 Vi gick till skolan och satt o pratade i cafeterian som vanligt. :) <3 Sen gick vi till våra lektioner. Jag hade 2 lektioner, sen åkte jag hem med 11.10 bussen. Träffade moster Verran då också. :O :D <3 Hon jobbar för PEAB, så de var i Flen och grejade lite. Trevligt o träffa moster min! <3
Åkte hem och åt mat och tittade på ett avsnitt av medicinmannen, sen skjutsade pappa in mig till Flen igen. Jag hade naturkunskap. Skrev en labbrapport då. Sen ahde vi ett prov som jag tror gick riktigt bra. Slutade vid 15.45.
Gick till busstationen där Mikaela stod och väntade på sin buss. :D <3 Så vi pratade lite... sen kom hennes buss, och min buss kom ganska snart efter det.
Just det, har ju glömt skriva det. Mikaelas underbara vovvsing Frigga fick bebisar natten till söndagen. <3 9 st små knyten. De är så oerhört söta.

När jag kom hem från skolan igen då, så gick jag ut o gjorde rent hos kaninerna och ryckte dän lite hår på de som fäller. <3 Ska in i duschen nu, och sen ska jag glo på en film. :)


Det har blivit en del rosetter under åren. ;) Tack vare mina älsklingar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0