Projekt hinderbygge ;)

Kunde inte sova så länge idag heller... vet inte varför men men. När jag vaknade kändes det bättre med förkylningen, men så klev jag upp och kände att det var samma sak. :( Så kunde inte åka till Sara idag heller! :(
Men jag och syrran grejade lite mer med hindren vi håller på och bygger. Har kommit på att vi ska bygga lite hinder och sen sälja inom vår lilla klubb. :) Och om det är några hinder som inte blir sålda, så lägger vi ut dem på blocket. ;)
Lagade mat också på dagen, och efter det så cyklade syster och jag upp till Nora en stund. Vi hjälptes åt att baka en cheesecake. :D Haha, vi 3 och baka... det kan ju gå hur som helst, men tro det eller ej, det blev bra! Och det blev gott! :O ;) Jag o Nora var jätteslöa, men Sanna var pigg, men vi drog på Pirates of the Carribean 3:an tror jag det var. Riktigt bra movie! :)
Åkte hem däifrån vid halv 4, för att fixa hos djuren. De var pigga och galna idag... ;) Som vanligt med andra ord! xD <3 När de var färdiga, så bygde vi lite mer på hindren. 1 hinder är nu färdigt, blev riktigt fräsigt, men har inte tagit några bilder ännu.

Har alldeles nyss gjort rent hos Java. Hon fick vara ute i sin hamsterboll ett tag, så nu är hon helt hyper! ;) <3
Imorrn åker jag och syrran till Nyköpign och hälsar på vår älskade mormor. :D <3
Ikväll blir det "Mammas pojkar" (för det är så roligt med alla bruttor xD) och sen blir det "inlåst". :)


En bild från min 18-årsdag! Nora, you made my day! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0