Rörig dag :(

Dagen började bra. Jag tog mig till skolan och Mikaela väntade på mig vid stationen. Men så såg jag att syrran hade ringt, och så hade hon skickat ett sms där det stod "ring mig fort", och jag visste direkt att något hade hänt någon av kaninerna. Så jag ringde upp och det visade sig vara Malle som var jättedålig. Han satt i ett hörn med svullen buk och hade jätteont. Hon ringde Flens vet. och hon fick en tid 13.15! :O Då fick jag damp, ringde upp dem och sa att vi måste få komma in NU!!! Så bror Rickard skjutsade in syster o Malle till vet. till 9.10. Jag satt på webbdesign lektionen och var orolig. Så ringde Sanna upp och sa att han hade fått d-vitamin och smärtstillande. Så de åkte hem med honom och vi hoppades på det bästa. När jag kom hem vid 20 över 3 så satt han fortfarande i ett hörn och hade jätteont, så vi släppte ut honom i hagen. Han skuttade runt, men man såg att han hade ont. Efter en liten stund så tog vi in honom igen. Kollade in en stund efter och då satt han framme vid gallret och han åt glatt morot och gurka när han fick det, så han är på väg att bli bra! :D <3

Nasse är inte heller på topp. Han har suttit ihopkrupen lite till och från i ett hörn sedan jag kom hem. Han får inte också bli dålig. :( <3 Men var ute för en stund sedan och gav alla morot och då hade han ätit upp nästan all sin pellets och tog glatt emot sin morot, så jag hoppas att et inte är något. <3

Skolan var bra fram till 3:e lektionen, men orkar inte skriva om den. Imorrn ska jag i alla fall till biträdande rekotr och prata, och hoppas att allt löser sig med skolan snart.
Ska titta på film med min kära familj nu. Natt natt...


Malle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0