Smile :D

Mamma skjutsade in mig till Flen i morse. Jag skulle med Katrineholmsbussen com gick 7.40 från Flen. Vi åkte med rättskunskapen dit för att titta på en rättegång. Grovt rattfylleri var det. Det var riktigt intressant faktiskt. Var så mycket lättare att förstå när man såg allt. När den var färdig så åkte vi tillbaka till skolan. Hade företagsekonomi där jag gjorde ett prov, men förstår inte riktigt varför vi ska göra ett prov när vi fick ha boken. Katja är lite mysko... :S

Hade lunch sen. Fick världens huvudvärk. Hade tänkt så mycket på allt under dagen. Funderat på vad jag ska göra med Pelle osv. Men tillbrinagde lunchen med Mikaela och the boys, orkar inte skriva alla namn. ;)
Trevlig lunch, fast jag var helt väck typ. Sen hade jag individuellt val (skulle välja till 3:an). Men kunde inte tänka pga huvudvärken, så jag ska träffa syo:n nästa vecka och välja.
Åkte hem med 14.55 bussen sen. Hem och käkade och tog huvudvärkstablett. Sen gav jag Pelle vätska i nackskinnet, vilket var ganska läskigt. Jag var lite skakis efteråt, men jag var tvungen eftersom han inte druckit något på 2 dagar nu. Så nu hoppas jag det blir den vändning. <3 När det avr färdigt så gjorde jag rent hos alla djur, diskade minas matskålar, gav alla amt och vatten och sen gick jag in. 

Förresten... har fått reda på vart jag ska praktik efter lovet. Vecka 45 och 46 blir det Tempo i Malmköping, så Mikaela och jag blir arbetskamrater. ;) Vi får slåss om fliesen. ;P <3 Vecka 47 och 48 blir det Bronäs hundpensionat. :D Kan nog bli skitbra! :D

En bra dag som också slutade bra. Pelle åt mat när jag gav alla kvällsmat vilket inte har hänt på över 1 vecka nu.
Så jag hoppas det går åt rätt håll nu. <3
Har precis varit ute på en promenad med pappa. :)
Ska duscha nu och sen glo på tv en stund, sen krypa ner i min sköna säng med min jättebra bok. :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0