Som en vind i ditt hår

Vaknade vid 20 i 8 idag. Var jättetrött... låg och läste ett tag, sen gick jag upp. Började bli förkyld redan igår, och mådde inte bättre idag. :( Självklart ska man bli sjuk när man äntligen har höstlov! :(
Men vid 11 kom tjejerna för att träna sina kaniner. Jag var seg, men det gick bra... vid halv 1 åkte de hem.
Gick in och åt mat, och sen slöade jag i typ 1 timma. Sen skjutsade pappa ner mig och syrran till Linn G. Vi kollade på hennes kaninungar som nu är 4 veckor. Så jävla söta! Ville ha hela bunten. 4 hanar och en stor hona, som jag är förälskad i. Kunde knappt slita mig... <3 Åkte hem och fikade, sen gick jag ut till kaninerna. De ska såklart vara som galnast när man inte mår bra. ;) <3 Mina små busfrön... de fick gå ut i hagar i alla fall, så lite nöjda är de nog. Gjorde rent och sen när jag var så gott som klar hos alla så börajde det regna. :S Inte kul! Så in med alla saker och in med alla kaniner. Sen diskade jag deras matskålar, och nu sitter jag här. Börjar få ont i huvudet, men vill fan inte vara sjuk, så intalar mig själv att jag inte är sjuk. :P Fungerar inte så bra...

Igår kom jag fram till att jag aldrig kommer kuna bo själv. Jag måste ha liv och rörelse omkring mig och jag måste ha någon att prata med. Har jag inte det så kommer jag nog bli skitsofren (stavas?). ;)
Så får väl bo kvar hemma för alltid... har ju inga stora förhoppningar på att hitta "my boy". :/
Nej, nu börjar jag glida in på känsligt ämne här och blir bara depp av det, så nu ska jag sluta skriva...





Åh, saknar dig som fan min älskade Gobban! Kollar ofta på bilder och minns tiden vi hade tillsammans. Önskar att allt hade varit annorlunda. Men nu är det som det är tyvärr... älskar dig och saknar dig enormt mycket! <3

Kommentarer
Postat av: malin

alla hittar vi någon gång den rätta, Han med stort H. men inget blir bättre av att man gräver ner sig, då blir man nog bara deprimerad. jag trodde aldrig att jag skulle finna någon som jag trivs så bra med, men.. här är man idag med världens bästa pojkvän. du kommer också hitta någon, någon som uppskattar dig för den du är! <3

2009-10-27 @ 18:37:28
URL: http://mwidenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0