Suck...

Åkte till skolan och klev av vid stationen. Tänkte glatt "vart är, Mikaela", men så kom jag på att det var onsdag och hon skulle inte sitta där o vänta på mig efetrsom hon har praktik. ;) <3
Gick till skolan och hade engelska, och skulle sen ha ett möte med biträdande rektor, men det blev flyttat till imorrn klockan 8. Så hade rättskunskap efter det och sen samhällskunskap. Var lite strul emellan där med APU och grejer... känner bara hur luften går ur mig mer och mer för var dag som går. :(
Tog mig igenom de 2 restrerande lektionerna och sen gick jag till bussen. Men eftersom Malle inte var bättre idag, så ringde syrran till Katrineholm, så vi fick en tid där, så hon och pappa hämtade mig vid stationen och vi drog till K-holm. Där fick han vätska i nackskinnet och smärtstillande. Fick även med oss smärtstillande hem som vi ska ge imorrn och eventuellt även på fredag. Klockan var typ 18.15 när vi kom hem och då var det bara att slänga i sig lite mat och sen kuta ut o fixa hos djuren. Malle var piggare redan då, känns härligt! :D <3

Nu ska jag titta på medicinmannen. :)

Kan bara samanfatta även denna dag som rörig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0