Tårarna rinner

Tog mig till skolan idag. Satt utan för datasalen och väntade på att lektionen skulle börja då kom Kicki förbi såklart. "Känns det bättre idag?" frågade hon, och jag svarade "det vet jag inte". Då sa hon "du hade nog bara en dålig dag igår". Asså jag drog från idrotten och jag grinade, och hon tror att det berodde på en dålig dag. Fy fan, kärring asså. Vad ska jag göra för att folk ska reagera? Jag blir fan rädd ibland.

I alla fall. Tog mig igenom webbdesign, företagsekonomi och sen hade vi svenska. Där var jag hur nära som helst att bryta ihop. Orkar inte skriva hela historien. Men när någon säger "du är äcklig", så känner man sig ju inte så jävla glad. Säger bara TACK till min underbara vän Nora som fanns där i matsalen när jag bröt ihop sen. Älskar dig vännen! Älskar dig också, Mikaela! <3 Du finns alltid där och stöttar. Även om det ibland bara är över ett sms, så stöttar det så jävla mycket. Har så goa vänner... <3

Men men, samlade mig och tog mig igenom de 2 sista lektionerna, sen åkte jag hem. :) Skönt som fan att vara hemma. Har nyss gjort rent hos kaninerna. Ska äta mat nu, sen duscha.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0