Trött och seg

Åkte in till skolan i morse och hade naturkunskap, 8.30-9.30. Mamma kom och hämtade mig sen och skjutsade mig till busstationen i Malmköping. Tog 801:an till Sparreholm. Syrran och jag tog en promenad med Sigge och Affe då. Vi gick ner till fotbollsplanen och övade lite lydnad, speciellt inkallning. Det gick riktigt bra, men ibland försökte de springa iväg, men vi fick tag på dem och la dem i underläge då. Det börjar bli riktiga hundar av båda två nu. De går riktigt fint i koppel nu också. :) <3

Ska ut och göra rent hos kaninerna nu och sen ska jag in till Flen för att fira farmor, hon fyllde år igår. :)


Affe börjar fatta det här med lydnad nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0