You are my life <3

Gav kaninerna mat innan jag drog till skolan i morse. Malle var jättepigg och dmpade på gallret som vanligt. Blev jätteglad! :D
Hade naturkunskap första lektionen. Vi tog massa bakterieprov och sånt, som vi ska titta på, på måndag. Slutade halv 10 och då kom bror Rickard och hämtade mig. <3 När jag kom hem så tränade jag o syrran kaninerna lite. De tyckte det var roligt, men de var lite ringrostiga. Har nyss suttit och kollat igenom bilderna jag fick av Erica L för typ 1 vecka sen. Jag lånade hennes kamera en dag och fotade Felix, Nasse och Toulose lite. Fick även bilder från våran utflykt när vi gick till tempelberget. ;)

Ska åkte tillbaka till skolan sen till klockan 13, för då har jag rättskunskap. Måste hitta min bok då, för den är borta. :O Rättskunskapsboken alltså. ;)


Felix <3

Nasse <3

Toulose <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0