You´re my everything <3

Vaknade i morse och var assnurrig. :/ Höll typ på o gå in i saker hela tiden. Kunde liksom inte riktigt hålla balansen. Men jag tog mig till skolan. Väntade in Mikaela vid stationen och så följdes vi åt till skolan. <3
Jag hade bara 2 lektioner på morgonen och de gick väl bra. Engelskan gick sådär förresten för hittade ingen bra artikel att jobba med. Asjobbig uppgift... :S
Tog 11.10 bussen hem. Tränade kaninerna då. Syrran hade byggt bana. Toulose var duktig, pigg och glad. Felix var jättepigg och hoppade riktig fint. Tessi var nervös, och hade ingen koll alls på vart hon hade tassarna, men det gick ganska bra när hon lugnade ner sig. Nasse var SJUKT taggad. Han var riktigt rolig att hoppa med idag. Han "burnade" på som en tok och flög över de svåraste hindren. :D <3
Pelle hoppade några hinder, men han är ju inte alls i form, så det blev bara några små låga hinder. <3 Pappa skjutsade tillbaka mig till skolan sen igen till 14.05 då jag ahde naturkunskap. Vi kollade på bakterierna vi odlade i fredags. Våra cafeteriabord i skolan är inte så nice kan jag ju säga. :/ Fick kolla det bara, sen fick vi gå och skriva klart labbrapporterna. Så den var färdig vid typ halv 3, så hann med 14.55 bussen hem.

När jag kom hem fikade jag med familjen och sen gick jag ut och gjorde rent hos mina små odjur. <3 Gick ner med Pelle på gärdet. Finns massa god klöver kvar där. Han blev helt galen och bara satt och gluffsade i sig. <3
Sen gick vi tillbaka hem. :)

Har nyss pluggat lite. Har prov imorrn och på onsdag. :( Imorrn ska jag på rättegång. Har med våran rättskunskap att göra. Jag har inte gjort något olagligt eller så. ;)
Ska duscha nu och sen ska jag glo på någon film.
God natt


No one can take you away from me <3
You will never dissapear <3
Even when you´re gone, you will be in my heart <3
I will always love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0