17 again= BRA! :D

Gick upp som vanligt, halv 7 idag. Cyklade till bussen och var inne i Flen typ 8. Hade massa tråkiga lektioner fram till halv 4 då jag slutade, skulle få vänta på bussen i 45 minuter, men mamma kom o hämtade mig. Så åkte vi över Malmköping hem och så handlade vi. :) Åt GOD mat när jag kom hem, och sen tränade jag kaninerna lite lätt inför lördagens tävling. Kan bara säga såhär! ALLA var super! Nasse hoppade svår utan problem, Felix var pigg och glad och klarade även de svåraste hindren. Tessi klarade de 2 höga rättuppstående hindren vilket hon aldrig gjort förrut. Och Toulose skickade bara på som vanligt. ;) <3

När det var färdigt, så tog syrran cykeln och jag drog på mig gympadojorna, och så sprang jag medans syrran cyklade. ;) Efter våran lilla runda, cyklade och sprang vi till min cykel, där den står gömd när jag åkt buss på morgonen. Så cyklade vi hem och då skulle pappa kasta soppor. Så jag övningskörde, och körde på stora vägen för försat gången! :O :D Och det gick bra! :O:O:O Inget trafikkaos eller nått! ;P 
Kollade idol sen, och diggade han som sjöng "Walking in memphis"! :D <3 Sen drog vi igång filmen jag hyrde, 17 Again, och den är verkligen värd att se. Fin, bra och underbar film! :)

Imorrn har jag 1 lektion, idrott! :/ Känns aspiss att åka in för idrott liksom, när jag o idrottslärarn bara ryker ihop. Hatar den jävla kärringen... men men, åker in o gör det jag ska, sen tar jag helg!

Ska läsa min braiga bok nu och sen ska jag sova ut imorrn för börjar inte förrän 12.30! ;)



En bild på min Pelle för att jag älskar honom! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0