Because I had a bad day

Skolan idag då... var inte alls glad och kände bara att jag ville åka hem, men stannade kvar hela dagen. Hade skolfoto, men hatar bilden (fick se den). Hatar skolfoto!
Slutade vid halv 4 och då kom mor och far och hämtade mig. De körde mig till Malmköping för jag skulle klippa mig. Blev inte så jättenöjd med klippningen... förhoppningsvis var det sista gången jag klippte mig hos henne, för Anneli (min gamla frissa) ska antagligen börja klippa igen! :D

När jag var färdig hos frissan så kom Kikan och hämtade mig. Hon skjutsade hem mig... åt pannkaka då, satt sen vid datorn en stund och sedan gick jag ut till kaninerna. Gick en liten runda i skogen med dem, och sen gjorde jag rent. De fick både morot, äpple och banan också, så de är nog mätta och nöjda nu! ;) <3
Nasse, Toulose och Campino blev 3 år igår, men kom inte på det förrän idag, så de fick extra mycket banan idag. <3

Har nyss varit ute på en promenad med mamma. Gick och hämtade min cykel. Ska snart se Idol, sen ska jag sova. Blir hemma imorrn. Behöver vila mig, för mår inte alls bra... :(


Nya frillan som inte blev så bra... men får väl nöja mig med den för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0