Bella <3

När vi pysslade vid gravarna idag började jag tänka på Bella. Såg hennes underbara ögon framför mig. Mindes allting så tydligt helt plötsligt. Kände hur mycket jag saknar henne. Det har nu gått 8 månder sedan hon försvann ur mitt liv. Varför ska tiden gå så fort?
Minns dagen innan hon försvann. Jag var hos henne nästan hela tiden. Minns att jag tog in henne och tog en massa kort på henne. Minns hur jag höll om henne lite extra. Minns sista dagen med henne. Minns hur jag stoppade in henne i transporten, och hur vi åkte iväg till veterinären. Vi klev in på veterinärstationen, vi gick in på rummet, jag öppnade tarnsporten. Tog upp henne och höll henne tätt intill. Kände hur paniken växte i mig. Tårarna började rinna och jag ville inte släppa henne. Drog in hennes välbekanta doft i näsan en sista gång. Tårarna slutade inte rinna. Sen fick hon somna in. Kände mig så tom efteråt. Kände att en bit av mig saknades.
Önskar att jag kunde få uppleva allt med Bella igen! <3

Jag älskar dig för alltid min älskade gumma! Glömmer dig ALDRIG! <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: mikaela

<3333

2009-09-21 @ 15:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0