Bror 20 år <3

Igår hann jag inte uppdatera något eftersom det var kalas här. ;) Bror Rickard fyllde 20 år, så vid 3 kom massa folk hit. Vi åt massa god tacopaj och käkade jättegod paj till efterrätt. :) Spelade kubb, tjejerna mot killarna, och enligt regelerna vi brukar köra med så vann vi tjejer, men killarna sa att "nej, vi kör inte med de reglerna idag"! Men vi tjejer vann. Så var det! ;)

Efter det gick vi in och några satt ute på altan och pratade och sjöng. Jag och lite annat folk satt inne i köket och pratade. En jättemysig eftermiddag/kväll med massa gött folk och mycket skratt! :D


Bror fick massa fina presenter. :)

Lilla Klara-Stina var lugnt sötast! :) <3 Gulligast var när hon sprang fram till mig och kramade om mina ben och sen sprang vidare. ;) <3

Kubbspel, där grabbarna som vanligt fuskade. ;)

Malin och Josse :) <3

Bröderna mina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0