Depp-dag :(

Gick upp vid 7.15 idag eftersom jag hade hand om alla djuren. Kände mig inte alls pigg, ville bara vara hemma och sova. Men gjorde mig i ordning och matade alla djur, och cyklade sen till bussen. Började dagen med Webbdesign som var så jävla tråkigt idag. Hatar lärarn, vilket jag nämnt förrut! Efter det var det svenska, vilket var helt okej. Efter det företagsekonomi, sen lunch. Sista lektionen var Karaktär handel, vilket också var ganska boring. Åkte med 14.55 bussen hem. Hade trevligt sällskap där av Nora och Fanny. De var flummiga, och lyckades få med mig också. Haha... xD Så de lyckades liva upp mig lite. :) <3

När jag kom hem var pappas frimabil borta, så jag bara "jaha, och vart är den då?". Gick ner till huset och satte nyckeln i låset, men det var redan öppet. Hmm, konstigt. Gick in och "hooade" lite, men inget svar. Ringde hans mobil och då visade det sig att han hade fått larm om en bilolycka och dragit iväg och inte tänkt på att låsa huset.

Käkade mat i alla fall, och sen gick jag ut o gjorde rent hos alla 11 kaninerna eftersom syrran är i Nyköping. Gick faktiskt fort. :) När de var färdiga, så drog far och jag ut och övningskörde. Körde nog nästan i 1 timme. Gick riktigt bra, men det blste så dant.

Är hemma nu och allt är färdigt förutom engelskan, som jag fan inte orkar med. Skiter i den nu! Får bli som det blir imorrn! Fuck... är depp och trött på allt typ! :(


Det här är det enda stället som jag slutar tänka på allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0