Det är tomt

Skulle sova ut idag, eftersom jag inte drog till skolan, men vaknade 7.10 och jag jättekissnödig, så rusade upp på toan, men kunde inte somna om sen. Istället låg jag och läste Twilight- när jag hör din röst, i typ 1,5 timma. Kunde inte slita mig. ;) Gick upp sen och tränade kaninerna, de var pigga och glada, men fäller som tokar nu.
När de var frädiga gick jag in och började laga mat och gjorde även en äpplepaj typ samtidigt. ;) Jag är effektiv! :P Men lite rörigt blev det... hihi

Har nyss städat nästan hela huset, så är jättetrött nu, så ska ta min bok och sätta mig på nått mysigt ställe och läsa. :)


Min finfina säng. Och den är bäddad! :O ;)


Har gjort rent hos mitt lilla monster också. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0