En vanlig tisdag

Gick upp halv 7 i morse. Fixade mig i ordning och så... cyklade motvilligt iväg till bussen vid 20 över 7. Var inne vid stationen i Flen vid typ 7.55, satt där och väntade på Mikaela. När hon kom gick vi till skolan, satt där en stund tillsammans, sen gick vi till våra lektioner. Känns konstigt att vi inte går till samma lektioner längre... :/
I alla fall. Jag började dagen med Webbdesign, vilket suger. Har världens trögaste lärare, som upprepar samma sak 300 ggr typ. :@ Får damp på honom... efter det hade jag svenska, där vi har en jävla skituppgift som går åt helvete och när den var färdig så hade jag företagsekonomi där vi typ inte gjorde nått.
På lunchen gick jag o Mikaela till matlådan, mumsigt som tusan! ;) Sen fick vi typ skena tillbaka till skolan, för Mikaela började... halv 2 började Karaktär handel för mig där vi hade ett test sen fick vi gå, så tog 13.55 bussen hem. Skönt! :)

Har tränat krokbana med kaninerna idag och alla gick jättebra! Nasse gick SUPER! <3 Han har äntligen kommit tillbaka nu... han taggar till och flyger över hindren. Och Felix, min gammelpönk, flög över medelsvår idag. Det måste vara Mikaelas armband som bringar sån tur med sig. ;) <3

Ska nog ut o gå, springa eller cykla nu! :) Ikväll blir det till att glo på Idol och Andra Avenyn! :D


Zeno <3


Kommentarer
Postat av: mikaela

min lilla bebiiisZeno <3<33

2009-09-08 @ 22:11:02
URL: http://miikaeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0