Friluftsdag!

Tog som vanligt 7.36 bussen in till Flen. Väntade på Mikaela vid stationen, och sen traskade vi upp till Coop för att köpa lite amtsäck till Mikaela. Sen vidare till skolan där vi samlades, för att sen GÅ 5,8 km ut till Norrtorps golfbana. Tog drygt en timma dit ut, och vi avr något trötta när vi kom fram. När vi kom dit delade vi in oss i grupper och sen började vi på första stationen. Man skulle få i bollen i en korg, och det gick väl sådär. Tror jag satte 2 st... xD Sen skulle vi försöka komma så nära ett hål som möjligt, det gick inte heller någe vidare. Golf är nog inte min grej. Sen skulle vi öva puttar. Det var faktiskt jag duktig på. ;) Haha, roligast var när Mikaela och jag tävlade och vi var på sista hålet, så ahde jag skjutit värsta bra och så stod Mikaela och verkligen koncentrerade sig och skulle precis putta, då tittar hon upp och ser hur Frenne (gympalärarn) skjöt iväg min boll. Haha, Mikaela bara pekade och skrek "Nej, han skjöt bort din boll". xD haha... finns skönaste filmen på det. ;)
Sen skulle vi öva svingar eller nått sånt, och då fick man skjuta ut bollarna i sjön. :P Fick in en del bra slag faktiskt... vid 1 slutade vi och då kom pappa och hämtade Mikaela och mig. :) tack för en härlig dag, tjejen! ;) <3

När jag kom hem var jag helt slut, så käkade mat och satt vid tv:n en stund. Sen gick jag ut till kaninerna. Skulle gå ut med dem i skogen. Började med Nasse och då gick jag först uppför våran klätterbacke och sen vidare upp på våran terränghoppbana. Så hoppade vi 2 kombinationen och sen vattengraven och sen hoppade Nasse hindret efter, men tvärnitar direkt efteråt, coh då får jag syn på en säkert 40 cm lång orm framför honom. :O Jag var tvungen att rycka till hårt i kopplet så Nasse flög lite bakåt, sen högg jag tag i honom och sprang därifrån. Fy fan vad mina ben skakade, och Nasse hade ashög puls. Fy fan... tänk om han hade blivit ormbiten. :'( <3 Älskade pojken. Så resten av odjuren gick jag med på gräsmattan bara. Sotis nöp mig i låret, så honom blev jag lite sur på. Qiwi attackerade mina ben när han var i stora hagen, så honom fick jag damp på. Vad är det med hanar!?

Oj, har hänt en hel del idag. Men nu ska jag se idol! Puss o kram


Mikaela var duuuuktig på golf! :) <3


Fin utsikt var det! :)


Fin sving där! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0