God morgon! :D

Då var det måndag igen då. Gick upp vid typ 5 i halv 7. Gjorde mig i ordning, och cyklade sen till bussen. Var inne i Flen typ 5 i 8, så väntade på Mikaela vid stationen! :D Härligt att hon är back in sweden! <3 Vi földes åt till skolan, och jag fick ett jättefint armband som hon köpt i Turkiet. Kommer ha det på mig jämt. ;) <3
Kom på att jag hade möte med Camilla (studievägledaren) också på morgonen. Gick dit och ändrade mitt individuella val. Så nu är det fixat...

Har nyss blivit tillfrågad om jag vill ta emot en student från Bosnien, men tror jag avstår... hinner inte. Har så mycket annat att tänka på och hinna med.

Ska snart ha engelska, sen åker jag hem. Åker tillbaka till skolan till 14.05 då jag har Naturkunskap.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0