Helg :D

Började skoldagen med naturkunskap som började 8.30 och den slutade 9.30. Där var min skoldag slut. ;) Bror Rickard kom och hämtade mig, för annars hade jag fått sitta o vänta på 11.10 bussen. Så var hemma typ 9.50. Då drog syster och jag ut på en cykeltur runt Halsmossen. Efter 13,2 km var vi hemma, och det enda dramatiska som hände under färden var att syrran vurpade lite lätt. Inga skador... ;)
Var jäkligt trötta när vi kom hem, men fixade mat och käkade. Sen bakade vi en mintkladdkaka. MUMS! :D Sen glodde vi på en bra film, The forgotten! :) Efter det gick vi ut med alla kaninerna i skogen. Inga ormar idag i alla fall, som tur var! :)

För bara en liten stund sedan skrek mamma som en stucken gris. Hon hade träffat på en padda ute i sina rosenrabbatter. xD Haha Hon försvarade sig med sin ogräspet, men paddan var ju helt oskyldig stackarn. Han kunde ju inte göra något motstånd. ;) Så jag räddade stackarn. Hihi... så nu är den i säkerhet! :)

Ska snart äta tacos, sen glo på Idol... imorrn ska jag ÄNTLIGEN träffa min vän Malin! :D <3 Grillkväll, bra film, och massa smaskens! Det här kan bli en bra helg! :D <3


En lyckad cykeltur blev det! :)

Den stackars paddan som blev attackerad av mor min! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0