HELG! :D

Åh, äntligen helg! Åkte in till Flen till 12.30 då jag hade idrott (enda lektionen idag), orienterade lite och slutade sedan 13.30. Väl hemma så gjorde jag inte så mycket. Vid halv 3 åkte vi till Malmköping och hämtade mamma på jobbet. Åkte sen hem igen... efter det gick jag ut o släppte ut odjuren, gjorde rent och fixade det sista inför tävlingen. Syster och jag kollade även över våra betesburar. En slog vi sönder, vilket var riktigt roligt. Hehe :P 2 stycken bar vi iväg till vadboden, och ställde utanför. De ska renoveras nästa sommar. :) Efter det packade jag i takboxen. :) Tror att allt är packat inför imorgon! Jag hoppas det.... ;)

Ska äta pizza-mackor snart! :D Mumsigt...

Skriver kanske imorrn, beror på om jag hinner. ;)


Älskar våran kaningård! :D <3


Nasse fick mig att asgarva idag. Så jäkla härlig min lilla buse! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0